piątek, 1 kwietnia 2016

Takie kwiatki!

Nareszcie dla naszych kociaków zaczął się sezon balkonowy - wygrzewanie w słoneczku, grzebanie w doniczkach i obserwacja ptaków :) Takie to kwiatki zakwitły na naszym balkonie :) 


 

Szaleni ogrodnicy kombinują :) 






Kiedy po pracy wydawało mi się, że ogarnęłam mieszkanie i zadowoleniem poszłam wynieść śmieci, to po powrocie okazało się, że przez te kilkanaście minut: pies zeżarł czekoladę i rozszarpał opakowanie po całym łóżku, a kiedy przyszłam wyżerał jedzenie kotom z misek, Grupa Plądrownicza zadbała więc sama o siebie i zżerała właśnie jedzenie przygotowane żółwiom, Karen siedziała w otwartej lodówce, Zuzu wskakiwała już niemal na jej plecy, Pyza goniła Didi, która jadła mielone zrzucone przez Karen i tylko senior Junior błogo spał...Czy mnie wogóle opłaca się sprzątać? 

Miłego, cudownego weekendu!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz