piątek, 23 października 2015

Pomoc biurowa


A dzisiaj w pracy towarzyszy mi piękna kotka Jerra. Ostatnie dni spędziła u naszej pani doktor Karoliny w szpitaliku, a za parę godzin mój szef zabierze ją do domu Emotikon smile
 I jak tu robić analizę ekonomiczno - finansową kontrahentów, kiedy takie piękne puchate stworzonko przechadza się po klawiaturze. Chyba dzisiaj trochę odpuszczę, szef zrozumie, zwłaszcza taką kociarę jak ja :)


Mój biurowy pomocnik organizuje mi pracę na całego, gryzie dokumenty, kradnie spinacze, przestawia szklanki, rozszywa dokumentację, wchodzi do ksera, a teraz zabiera się za "czytanie" raportu pewnej giełdowej spółki Emotikon wink To będzie pracowity dzień 





Po przewaleniu caaaaaałego stosu dokumentacji i przewróceniu biura do góry nogami kawa musi być, a co! Bez kawy i chrupek nie pracuję!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz