czwartek, 15 stycznia 2015

Postanowienia noworoczne

Ostatnio myślałam sobie o postanowieniach noworocznych i co powinnam zmienić w swoim życiu na lepsze. Było tego tyle, że gdybym wprowadziła te plany w życie, to byłabym już zupełnie kimś innym Emotikon smile
 Ten mój rachunek sumienia trochę mnie sfrustrował, aż do momentu, kiedy przeczytałam na okładce pewnej książki cytat "Natura dała nam jeden język a dwoje uszu, abyśmy słuchali dwa razy więcej niż mówili". I to moje najważniejsze postanowienie noworoczne.

A na zdjęciach kotek Teofil adoptowany przez Karolinę i Rafała i Zorka, która go po prostu uwielbia. Kiedy tylko idziemy tam w odwiedziny Zorka kładzie się przed nim i daje się "pacać" łapką po głowie, a później delikatnie liże mu brzuszek. Prawdziwa kocio - psia mama :) 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz