wtorek, 30 września 2014

Wernisaż

 Ostatnio miałam niesamowitą przyjemność uczestniczyć w wernisażu artystki - malarki Urszuli Figiel - Szczepki. Pani Urszula maluje przepiękne krajobrazy, bardzo kocha koty i pomaga kotom wolno żyjącym dokarmiając je i malując. Wernisaż odbył się w Muzeum Miejskim w Siemianowicach Śląskich, a czarującą oprawę dźwiękową stworzyło duo jazzowe Michał Gasz ( czarował głosem ) oraz Adam Rybak ( czarował dźwiękiem ). Nigdy chyba nie zapomnę aranżacji piosenki Beatlesów - Yesterday.
 Wczoraj... 

Wszystkie moje zmartwienia wydawały się być takie odległe
Chociaż wydaje się że rozgościły się tu na dobre.
Och, wierzę we wczorajszy dzień.


Nagle...

Nie jestem nawet w połowie tym, kim byłem kiedyś.
Cień zawisł nade mną
Och, wczorajszy dzień przyszedł nagle.




Dlaczego musiała odejść, nie wiem, nie chciała powiedzieć.
Powiedziałem coś nie tak, teraz tęsknię za wczorajszym dniem.


Wczoraj...
Miłość była taką prostą grą.
Teraz potrzebuję miejsca, by się skryć.
Och, wierzę we wczorajszy dzień.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz