wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczne podarunki


Dzisiaj chciałam napisać o podarunkach świątecznych. Już niedługo będziemy obdarowywać bliskie i kochane nam osoby, podarujmy im więc rzeczy od serca. Ja otrzymałam w sobotę magiczny organizer Beaty Pawlikowskiej - Rok pozytywnego myślenia. Na każdej stronie są motywujące, ciepłe i bardzo mądre słowa oraz wesołe rysunki np: "Tylko ja wiem jaka jestem i jakie mam intencje, więc nie przejmuję się tym, co komuś się wydaje". Kolejny oryginalny prezent - to plecaczek, który można zakupić w Vegemoda.pl - ja wybrałam dla przyjaciółki ten z napisem "Sam się wypchaj", ponieważ manifestujemy nim swój sprzeciw wobec działań myśliwych. Kupując plecaczek pomagacie też naszym podopiecznym! Prezenty prezentami, ale najważniejsze w świętach to poczucie że nie jesteśmy sami, że wielu ludzi podczas Wigilii i świąt będzie o nas ciepło i przyjaźnie myślało, a my o nich :) Cudownego przedświątecznego czasu!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz