środa, 18 lutego 2015

Jak świętowaliśmy Dzień Kota


Ostatnie dni spędziłam na wyjeździe służbowym, stąd opóźnienia w pisaniu kociego bloga. W poniedziałek wieczorem, po ciężkich spotkaniach służbowych zatrzymałam się w hotelu kilkanaście kilometrów za Poznaniem w Środzie Wielkopolskiej. Przed drzwiami hotelowymi czekała piękna szylkretowa koteczka :) ponieważ zawsze wożę ze sobą jakieś kocie smakołyki kicia miała pyszną kolację i śniadanko. Wróciłam do domu w Dzień Kota. Okazało się, że nasza najmniejsza koteczka Koralia zachorowała na przetokę. natychmiast więc spakowałam całą kocią ekipę i pojechaliśmy do przychodni weterynaryjnej. Koralia otrzymała antybiotyk, a reszta naszych najmłodszych podopiecznych - Karioka i Guliwerek została kompleksowo przebadana. Z okazji Dnia Kota chciałam wszystkim serdecznie podziękować za wspieranie Fundacji finansowo, rzeczowo, za przesyłanie dobrej energii i trzymanie kciuków za naszych chorych podopiecznych. Specjalne podziękowania należą się paniom z Przychodni Weterynaryjnej Doktora Michała Skolika - doktor Karolinie, Ani i Agnieszce za ratowanie, za pasję leczenia i troskę o naszych podopiecznych. DZIEKUJĘ WSZYSTKIM za ciepłe myśli, słowa i przesyłane kartki :) 

ZAPRASZAMY NA NASZEGO FACEBOOKA    www.facebook.com/koty.katowic











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz