czwartek, 16 sierpnia 2012

Urodziny czyli życie zaczyna się po 35 :)

Dzisiejszy dzień jest zwykłym, normalnym dniem, takim jakich wiele. Ale dla mnie jest to dzień magiczny - celebruję swoje urodziny. Dziekuję wszystkim za pamięć, życzenia a także modlitwy za mnie. W takich pięknych chwilach wiem, że na tym świecie mam prawdziwych przyjaciół, którzy bedą zawsze wspierać mnie w działaniach i tym co robię i cokolwiek by się działo będą ze mną:) Dziekuję Wam za to - wszystko co najważniejsze w życiu jest za darmo, a przyjaźń jest dla mnie szczególnie cenna.

Z CAŁEGO SWOJEGO SERCA DZIĘKUJE PANI MARII, KTÓRA NA CO DZIEŃ WSPIERA MOJE PODWÓRKOWE KOTY, A DZISIAJ ZROBIŁA MI SZCZEGÓLNĄ NIESPODZIANKĘ - ZROBIŁA DLA MNIE PRZECUDNEJ URODY I SMAKU TORT :)


PANI MARIO JEST PANI DZISIAJ W MOIM SERCU SZCZEGÓLNYM GOŚCIEM

3 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! :D
    No i... dużej ilości wypadów w góry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Kiedy no mogę jechac w Tatry to odwiedzam Twój blog i czuję sie jakbym tam była :)

      Usuń
  2. Sto lat w takim razie!

    PS. A gdzie link do pobrania kawałka tortu?

    :DD

    OdpowiedzUsuń