sobota, 26 maja 2018

Dzień Kociej Mamy

Dzisiaj Dzień Mamy. Odchowałam wiele maluchów, wysterylizowałam wiele kotów, wielu kotom znalazłam dom, inne zostały ze mną w moim domu. Nie pamiętam ile godzin spędziłam podając kroplówki, czuwając przy chorych kotach, niektóre chore jeździły ze mną na delegację, bo nie mogłam ich zostawić. Dzisiaj... w Dniu Matki wszystkim Kocim Mamom życzę dużo siły, dużo dobrej energii i wielu ciepłych osób obok 


Czy można zakochać się w kobiecie która nie ma kotów? Można! Ale po co? Kiedy można zakochać się w kociej mamie a w waszym domu będzie biło wiele szczęśliwych oddanych serc

Gdy Twoje królewskie łoże jest bajkową łąką, pełną miłości kryjówką, miejscem gimnastyki, nocnych derbów, leniwych przeciągań, oazą szczęścia, westchnień i... to wszystko nie dzieje się po drugiej stronie lustra  czyli totalna magia w moim zwykłym niezwykłym życiu!
Wczoraj miała miejsce bajkowa sesja zdjęciowa autorstwa Joasi Kubackiej, którą nazwałyśmy Królewna Śnieżka i jej koty  Joasia przedstawiła mnie w sposób magiczny, piękny, romantyczny, bardzo kobiecy i delikatny w otoczeniu ukochanych zwierząt  Joasiu dziękuje 


„...dzisiaj kocham Cię jeszcze bardziej niż wczoraj, a nie możesz sobie nawet wyobrazić jak bardzo kochałam Cię wczoraj...” 
24 maja mój pierwszy prywatny osobisty cudowny przyjazny kot Junior miał 18 urodziny czyli świętujcie ze mną tę radość i przesyłajcie dobre myśli, pozytywną energię i ciepło 


Kiedy możesz spokojnie iść do pracy, bo wiesz, że wszystko zostanie starannie pozmywane
Matka co z obiadem hmmm?  czyli kiedy jesteś zapracowaną kocią mamą i próbujesz wykpić się kocimi chrupkami




poranek najlepiej zacząć od obławy na pająka

Książka, kawa ( no dobra powiedzmy że to nadal moja kawa ) i koty czyli sposób na udany poranek




Najlepsza opieka nad naszymi zwierzaczkami czyli Pani Natalka z LigoniaWet :)

Kiedy siedzisz na wadze w lecznicy LigoniaWet i patrzysz na panią Natalkę z nadzieją że schudłaś przynajmniej z 5 kilogramów i będziesz mogła znowu opychać się kocim jadłem...a tymczasem waga wskazuje jedynie - 20 dekagramów

Bardzo proszę o trzymanie kciuków za Kariokę. Chudnie w oczach mimo, iż apetyt dopisuje... USG nic niepokojącego nie wykazało, jeszcze badania krwi być może coś pokażą. Na razie leki, witaminy, probiotyki i karma weterynaryjna. Proszę o dobrą energię dla nas..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz