wtorek, 3 stycznia 2017

Didi

W sobotę nasza niewidoma Didi przejdzie operację usuwania gałek ocznych. Niestety terapia lekami nie powiodła się, a oczy na skutek ciśnienia wewnątrzgałkowego rosną i są już tak duże, że lada chwila mogą pęknąć. Bardzo proszę o trzymanie kciuków za Didunię, oraz pomoc finansową, bo koszt operacji to ponad 400 złotych, a jeszcze musimy zrobić kompleksowe badania krwi, a to kolejny koszt 100 złotowy. Przesyłajcie nam pozytywną energię, Didunia to już starsza kotka i nigdy nie wiadomo jak zniesie taką operację...








Takie cudeńko otrzymałam od Bożeny jako medal za całe ubiegłoroczne ratowanie kotów <3 Fantastyczny własnoręcznie wykonany naszyjnik na cudownej aksamitnej wstążce. Bardzo dziękuję za docenienie mojej pracy na rzecz kotów. Od 2016 roku nie wynajmuję już swojego mieszkania, w którym urządziłam koci dom i w ciągu tego roku dałam schronienie 13 kolejnym kotom, które były chore, słabe, nie miały się gdzie podziać. Jest mi i może trochę trudniej finansowo, ale za to spełniło się powiedzenie, iż "prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie", za co bardzo dziękuje wszystkim, którzy podają mi pomocną dłoń codziennie.



1 komentarz:

  1. Biedna Didunia. :( Trzymam kciuki, żeby operacja się udała!
    Pozdrawiam
    Katherine-xx

    OdpowiedzUsuń