środa, 14 grudnia 2016

Pani Iza i jej cudeńka

Co dać rasowej kociarze na prezent? Cudowne ręcznie malowane kamienie w kocie wzory. Po prostu boskie. Prezent od mojej sąsiadki pani Tereni i Maćka. Projekt i wykonanie Izabela Gniadek

Zapraszam do obejrzenia prac i bloga pani Izy, tworzy przepiękne rzeczy. 
iza-w-kidowie.blogspot.com

A już wkrótce moją własnością ( jako jeden z prezentów od rodziców pod choinką ) stanie się ten przepiękny ręcznie utkany przez panią Izę obraz kota. istne cudeńko :)



O poranku, otoczone białymi obłoczkami mojej parującej aromatycznej kawy śpią spokojne i bezpieczne Kenia, Karioka i Koralia, a ja mogłaby godzinami patrzeć na te słodkości 


Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego!


Last Christmas myłam okna, teraz czekała mnie niezła mokra robota. Last Christmas I gave you my heart, tak szybko się pobrudziłyście, że aż strach. Last Christmas I gave you my heart But the very next day byłyście zaplute, zaślinione, obklejone i połapkowane. Next year to save me from tears nie będę myć już okien i basta!

Karen, Guliwer i Karioka, czyli "Ale o co chodzi z tymi oknami, jakieś koszty monitoringu okiennego muszą być!"







Pierniczki tu, pierniczki tam...
Tym, którzy już zakupili nasze słodkości bardzo dziękujemy,
a tym, którzy jeszcze się nie skusili ...polecamy :)
Dochód ze sprzedaży idzie na Fundację Koty Katowic. 


1 komentarz:

  1. Dziękuję za miłe słowa...
    Przesyłam mizianki dla podopiecznych :)
    Mam nadzieję, że kocia makatka się podoba?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń