piątek, 25 listopada 2016

Dzień Pluszowego Misia

"– Jaki dziś dzień? – zapytał Puchatek.
– Dziś – odpowiedział Prosiaczek. Na to Puchatek:
– To mój ulubiony dzień."


Dzisiaj Światowy Dzień Pluszowego Misia, wyobrażacie sobie dzieciństwo bez mięciutkich misiów i Kubusia Puchatka? 

 "Przyjacielu, jeśli będzie ci dane żyć sto lat, to ja chciałbym żyć sto lat minus jeden dzień, abym nie musiał żyć ani jednego dnia bez ciebie" czyli wzruszające mądrości Kubusia Puchatka na Światowy Dzień Pluszowego Misia 
"– Kubusiu, jak się pisze MIŁOŚĆ?
– Prosiaczku, MIŁOŚĆ się nie pisze, MIŁOŚĆ się czuje"



"– A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś, ściskając Misiową łapkę. Co wtedy?
– Nic wielkiego – zapewnił go Puchatek. – Posiedzę tu sobie i na ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha, to ten drugi ktoś nigdy nie znika"


2 komentarze:

  1. Ostatnie zdjęcie to mistrzostwo! Nie dość że kocie bliźniaki na dole, a sowie na górze, to jeszcze dotarcie do tego gdzie kończy się jeden z zaczyna drugi kot zajęło mi... kurczę, do teraz nie mam pewności :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak... zagadka godna Sfinksa. Wszak nie od dziś wiadomo o tajemniczości kotów, skrzętnie strzegących swoich sekretów, więc nawet ja - autorka zdjęcia - także nie mam pewności ;-)

      Usuń