czwartek, 28 kwietnia 2016

Marek Antoniusz



Marek Antoniusz czuje się u nas coraz pewniej, z zaciekawieniem przygląda się zabawom Minosika z piórkami, myszkami i tym całym arsenałem zabawek, które przynosicie kociakom :)
Emotikon smile Ponieważ kotek zaczął normalnie jeść pojawiły się biegunki, dlatego stosujemy u niego specjalną dietę Royal Canin Gastrointenstinal. Poza tym Marek Antoniusz jest coraz czystszy i myślę, że przy naszej troskliwej opiece już niedługo ukaże się w pełnej okazałości. 


Emotikon smileTrzymajcie kciuki za kociaka!
























Kiedy chcę zrobić zdjęcie Minoskowi... jak tylko pochylę się nad nim natychmiast przybiega mrucząc niczym traktor Ursusa ( choć myślę, że intensywniej ) liże mnie swoim szorstkim języczkiem, paca łapkami powieki, naskakuje mi na głowę, a później bada odruchy życiowe i znowu od nowa :)

Emotikon smilePo prostu tylko mnie kochaj!




















"I want to break free" :)
czyli Pani Mikusia 















Pan Mikuś śpi a Pyzunia rozgrywa za niego bitwę. 
Ranga w rankingu gry: Całkowita Potęga. Kogoś to dziwi ?
Emotikon wink

W końcu to Pyza!






I jeszcze słów kilka o Olku. Pamiętacie tego kocurka pogryzionego przez szczury z ranami na całym ciele, teraz czuje się już bardzo dobrze ( mieliśmy jeszcze małą inwazję tasiemca ale wszystko już opanowane ). Olek miał mieć super domek, ale kiedy pani po niego przyszła ukrył się tak, że nie mogliśmy go znaleźć. Było tak przynajmniej z 3 razy, więc stwierdziłam, że sam wybrał sobie miejsce do życia :)






Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz